Direktmarketing a 19. században – Fényképészműtermek a vizitkártyák verzóin

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Még nyoma sem volt az elektromosságnak, nem létezett a mai értelemben vett tömegkommunikáció, nem tudtak nyomdai úton fényképeket sokszorosí­tani, amikor már megtalálta a potenciális vevőkörét a célzott reklám.

Szeretjük azt gondolni, hogy mindig mindent mi találtunk fel, akik előttünk voltak, azoknak semmiről semmi fogalmuk sem volt, ami érvényes lehetne a mi korunkban. Hát nem. Még nyoma sem volt az elektromosságnak, nem létezett a mai értelemben vett tömegkommunikáció, nem tudtak nyomdai úton fényképeket sokszorosí­tani, amikor már megtalálta a potenciális vevőkörét a célzott reklám. Ennek egy speciális fajtáját mutatjuk most meg.

A fényképészeti műtermek kialakulásáról, fajtáiról, funkciójáról, épí­tészeti vonatkozásairól több tanulmány is jelent meg, ezek az érdeklődők számára hozzáférhetők. A Digitális Fotó Magazin márciusi lapszámában található cikk inkább azt vizsgálja, hogy hogy egy-egy fényképész milyen hihetetlen érzékkel ismerte fel és használta legfontosabb reklámhordozójaként saját fényképei hátlapját, verzóját.

Kincses Károly cikkét a Digitális Fotó Magazin máciusi lapszámában olvashatják.

.” href=”galeria.php?cid=68″>
Kattintson a képre, galéria nyí­lik!
Share.

About Author

Admin