tipa


A Digitális Fotó Magazin a
TIPA magyarországi tagja.
www.tipa.com

keresés

BEJELENTKEZÉS

Felhasználó név:
Jelszó:

Hirdetés

FACEBOOK


Direktmarketing a 19. században - Fényképészműtermek a vizitkártyák verzóin

Létrehozva: 2014.02.18  15:30   
mail
nyomtatás
betuméret növelés
betuméret csökkentés
Még nyoma sem volt az elektromosságnak, nem létezett a mai értelemben vett tömegkommunikáció, nem tudtak nyomdai úton fényképeket sokszorosítani, amikor már megtalálta a potenciális vevőkörét a célzott reklám.
Szeretjük azt gondolni, hogy mindig mindent mi találtunk fel, akik előttünk voltak, azoknak semmiről semmi fogalmuk sem volt, ami érvényes lehetne a mi korunkban. Hát nem. Még nyoma sem volt az elektromosságnak, nem létezett a mai értelemben vett tömegkommunikáció, nem tudtak nyomdai úton fényképeket sokszorosítani, amikor már megtalálta a potenciális vevőkörét a célzott reklám. Ennek egy speciális fajtáját mutatjuk most meg.

A fényképészeti műtermek kialakulásáról, fajtáiról, funkciójáról, építészeti vonatkozásairól több tanulmány is jelent meg, ezek az érdeklődők számára hozzáférhetők. A Digitális Fotó Magazin márciusi lapszámában található cikk inkább azt vizsgálja, hogy hogy egy-egy fényképész milyen hihetetlen érzékkel ismerte fel és használta legfontosabb reklámhordozójaként saját fényképei hátlapját, verzóját.

Kincses Károly cikkét a Digitális Fotó Magazin máciusi lapszámában olvashatják.

Kattintson a képre, galéria nyílik!






Hozzászólások

Nincs hozzászólás